logotyp

Prevence

Kontakt: Mgr.Šárka Daňková  tel. 518 335 255

Kontakt:  Pedagogicko- psychologická poradna Hodonín  www.ppphodonin.cz
tel.: 518 606 411, fax: 518 606 421
e-mail:   poradna@ppphodonin.cz

pracoviště Veselí nad Moravou Kollárova 1660, 698 01 Veselí nad Moravou, tel.: 518 324 112, 518 326 177

Školní poradenské pracoviště

Na základě vyhlášky č. 197/2016sb. o poskytování služeb ve školách a školských poradenských zařízení pracuje na naší škole od 1. 9. 2016 školní poradenské pracoviště (dále jen ŠPP). Poradenské služby v ŠPP zajišťují výchovný poradce, školní metodik prevence a speciální pedagog.

ŠPP ve škole zajišťuje poradenské služby v rozsahu odpovídajícím počtu a vzdělávacím potřebám žáků školy zaměřené  především na:

  • poskytování podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
  • sledování a vyhodnocování účinnosti zvolených podpůrných opatření
  • prevenci školní neúspěšnosti
  • podporu vzdělávání nadaných žáků
  • péči o žáky s výchovnými či vzdělávacími obtížemi a vytváření příznivého sociálního klimatu pro přijímání kulturních a jiných odlišností ve škole
  • včasnou intervenci při aktuálních problémech jednotlivých žáků a třídních kolektivů
  • prevenci rizikového chování a vyhodnocování účinnosti školních preventivních programů
  • metodickou podporu pedagogickým pracovníkům
  • spolupráci a komunikaci mezi školou a zákonnými zástupci
  • spolupráci školy se školskými poradenskými zařízeními

Výchovný poradce – Mgr. Hana VeseláPreventista - Mgr. Šárka DaňkováSpeciální pedagog- Mgr. Tereza Orságová

Práce s informacemi a důvěrnými daty: Informace a důvěrná data o žácích, která mají poradenští pracovníci k dispozici, jsou ochraňována v souladu se zákonem č. 101/2000Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Konzultační hodiny všech pracovníků školního poradenského pracoviště ve školním roce  jsou stanoveny jednotně na úterý od 14:00 do 15:00 hodin.  V případě naléhavé potřeby je možné si domluvit individuální konzultace.

Nástěnka

OBĚDY

Děti MŠ i žáci ZŠ mají nárok na odběr (s sebou) dotovaného obědu. V případě zájmu kontaktujte vedoucí ŠJ paní Baculíkovou. Tel. 518 335 224.

MIMOŘÁDNÉ OPATŘENÍ

Na základě usnesení vlády ČR ze dne 26. února 2021 o přijetí krizového opatření je od pondělí 1. března 2021 omezen provoz mateřských a základních škol. Na základě tohoto rozhodnutí je zakázána osobní přítomnost dětí MŠ i žáků 1. a 2. ročníku ZŠ, kteří přecházejí na distanční výuku . Mateřská škola poskytuje vzdělávání distančním způsobem dětem, pro které je předškolní vzdělávání povinné. Metodika ke vzdělávání dětí distančním způsobem bude mateřským školám ze strany MŠMT zaslána začátkem příštího týdne. Bližší informace Vám, rodičům, předají paní třídní učitelky. Obědy budou mít děti odhlášené.
OŠETŘOVNÉ: informace o ošetřovném naleznete zde:
https://www.cssz.cz/web/cz/aktualni-informace-k-osetrovnemu
Podle nových pravidel škola již nevyplňuje žádné potvrzení.
Mgr. Hana Veselá, ředitelka školy

OCHRANNÉHO OPATŘENÍ Ministerstva zdravotnictví

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ
Přijíždíte do ČR ze země s velmi vysokým rizikem nákazy, musíte vyplnit příjezdový formulář a před cestou si u akreditované laboratoře nechat udělat RT-PCR test (nejvýše 72 hodin před cestou). Po příjezdu do ČR se podrobit nejdříve po 5 dnech RT-PCR testu v ČR. Do té doby musíte dodržovat samoizolaci (tj. máte omezený volný pohyb a nemůžete do zaměstnání). Na pracoviště smíte vstoupit, prokážete-li se zaměstnavateli: - písemným potvrzením akreditované laboratoře o výsledku testu provedeného před příjezdem – příjezd ze země se středním rizikem nákazy - negativním výsledkem RT-PCR testu provedeného v ČR – příjezd ze země s vysokým rizikem nákazy - negativním výsledem RT-PCR testu provedeného v ČR nejdříve po 5 dnech od vstupu na území ČR – příjezd ze země s velmi vysokým rizikem nákazy Tyto povinnosti nelze nahradit dobrovolnou izolací či karanténou. Pozor: uvedené platí i pro děti, žáky a studenty při návratu do školy..
Návrat dítěte do MŠ a ZŠ je možný po předložení výsledku negativního testu dle výše uvedeného nařízení. Celý text ochranného opatření a další související dokumenty naleznete v sekci Dokumenty ZŠ.

VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZŠ od 15. února do 28. února 2021

Milí rodiče,
dle informací z Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy k provozu škol a školských zařízení pro období od 15. února do 28. února 2021 se průběh vzdělávání nemění.
Z tohoto důvodu se v tomto období nemění ani nastavení organizace výuky žáků ZŠ Sudoměřice. Informace k provozu škol z MŠMT naleznete v sekci ZŠ - DOKUMENTY.
Děkujeme za spolupráci.
1. a 2. ročník -vzdělávání PREZENČNÍ.
3., 4. a 5. ročník - vzdělávání DISTANČNÍ.

COVID-19

Vydané dokumenty MŠMT k organizaci školy, PES pro oblast školství a další související materiály s COVID-19 naleznete v sekci dokumenty.

CHARITA -fond SIDUS

Veřejná sbírka č. S-MHMP/1476620/2015.
Sbírku pořádá společnost Fond Sidus, z.ú.
Pro tuto sbírku výše uvedená škola utržila 2.200,00 Kč

VOLBY DO ŠKOLSKÉ RADY

VOLBY DO ŠKOLSKÉ RADY SE V PŮVODNÍM PODZIMNÍM TERMÍNU 2020 NEKONAJÍ. O NOVÉM TERMINU VÁS BUDEME INFORMOVAT.

Nový kontakt na MŠ

Milí rodiče,
pokud se v odpoledních hodinách od 14:30 do 16:00 hod. nebudete moci dovolat na pevnou linku naší MŠ 518 335 224, volejte, prosím, na mobil MŠ 722 917 530.

Konzultační hodiny

Konzultační hodiny pro rodiče žáků ZŠ je nutné dohodnout telefonicky. (Bezpečnostní a organizační opatření v souvislosti s COVID-19.)
Prohlášení o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve formátu pdf se otevře v novém okně.
Základní škola
Mateřská škola
Školní družina
Školní jídelna
ZŠ a MŠ Sudoměřice

Created by © 2015 - 2021 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy