logotyp

Školní jídelna

ŘÁD  ŠKOLNÍ  JÍDELNY

  1. Řád školní jídelny je součástí organizačního řádu školy

Řád školní jídelny je soubor pravidel a opatření spojených s provozem místnosti ŠJ určené ke stravování dětí, žáků a zaměstnanců školy.

  1. Personalistika

Alena Baculíková       - vedoucí školní jídelny

Jolana Okáníková      - kuchařka

Hana Bursíková         - kuchařka

Alena Baculíková       - pomocná síla

 

  1. Informace pro strávníky a jejich zákonné zástupce
    • Školní jídelna zajišťuje dětem a žákům zdravou, kaloricky hodnotnou stravu, je součástí projektu Zdravá mateřská škola.
    • Provoz školní jídelny je v době od 9.00 – 14.30 hod.
    • Dozor ve školní jídelně zajišťují pedagogičtí pracovníci, popř. jiní zaměstnanci školy. Dozírající pracovníci vydávají pokyny k zajištění kázně dětí a žáků, vedou je k samostatnosti a dodržování hygienických a kulturních stravovacích návyků.
    • Strávník je povinen se přezouvat, nebo použít návleky při vstupu do ŠJ. 
    • Dítě (žák) je přihlášen ke stravování přihláškou (formulář).
    • Povinnost odhlašování strávníka je do 7.00 hod. DŮLEŽITÉ
    • Možnost odběru jídla pro nemocné žáky ze ZŠ pouze první den nemoci a to v době od 10.30-11.00hod. ve výdejně obědů.
    • Výdej jídla pouze v prostorách tomu určených (výdejna obědů).
    • Stravné se platí bezhotovostní platbou na č. účtu-3611049309/0800.
    • Vyúčtování proběhne na pololetí a na konci šk. roku vrácením přeplatku na účet 

Měsíční záloha MŠ 3-6 let                 740,- Kč

                         MŠ 7 let-odklad      800,- Kč

                         ZŠ 7-10 let            460,- Kč

                         ZŠ 11 let               500,- Kč

Splatnost k 10-tému každého měsíce, var.symbol – č. domu

    • Výše příspěvku stravného je stanovena vyhláškou č. 107/2005 Sb., o školním stravování se souhlasem zřizovatele (Obec Sudoměřice).

Děti MŠ celodenní 3-6 let     34,- Kč + 3,- Kč na nápoje

         MŠ odklad     7 let     37,- Kč + 3,- Kč na nápoje

Žáci 1. – 4. roč. 7-10  let     23,- Kč

             5. roč.11-14 let     25,- Kč

  • Případné připomínky nebo dotazy zodpoví vedoucí ŠJ paní Alena Baculíková
  • Zákonný zástupce strávníka má možnost navštívit stravovací zařízení i s ochutnávkou jídla.
  • Pestrost a rozmanitost stravy, dostatečné zastoupení ovoce a zeleniny, obohacování stravy o vitaminové nápoje je stanoveno příslušnými právními předpisy.

 

Další pokyny a podrobné rozpisy jsou uvedeny v provozním řádu školní jídelny.

                                      

Platnost tohoto řádu od 1. 9. 2020

Alena Baculíková - vedoucí ŠJ                           

Mgr. Hana Veselá - ředitelka školy

                                                                    

Nástěnka

OCHRANNÉHO OPATŘENÍ Ministerstva zdravotnictví

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ
Přijíždíte do ČR ze země s velmi vysokým rizikem nákazy, musíte vyplnit příjezdový formulář a před cestou si u akreditované laboratoře nechat udělat RT-PCR test (nejvýše 72 hodin před cestou). Po příjezdu do ČR se podrobit nejdříve po 5 dnech RT-PCR testu v ČR. Do té doby musíte dodržovat samoizolaci (tj. máte omezený volný pohyb a nemůžete do zaměstnání). Na pracoviště smíte vstoupit, prokážete-li se zaměstnavateli: - písemným potvrzením akreditované laboratoře o výsledku testu provedeného před příjezdem – příjezd ze země se středním rizikem nákazy - negativním výsledkem RT-PCR testu provedeného v ČR – příjezd ze země s vysokým rizikem nákazy - negativním výsledem RT-PCR testu provedeného v ČR nejdříve po 5 dnech od vstupu na území ČR – příjezd ze země s velmi vysokým rizikem nákazy Tyto povinnosti nelze nahradit dobrovolnou izolací či karanténou. Pozor: uvedené platí i pro děti, žáky a studenty při návratu do školy..
Návrat dítěte do MŠ a ZŠ je možný po předložení výsledku negativního testu dle výše uvedeného nařízení. Celý text ochranného opatření a další související dokumenty naleznete v sekci Dokumenty ZŠ.

VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZŠ od 15. února do 28. února 2021

Milí rodiče,
dle informací z Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy k provozu škol a školských zařízení pro období od 15. února do 28. února 2021 se průběh vzdělávání nemění.
Z tohoto důvodu se v tomto období nemění ani nastavení organizace výuky žáků ZŠ Sudoměřice. Informace k provozu škol z MŠMT naleznete v sekci ZŠ - DOKUMENTY.
Děkujeme za spolupráci.
1. a 2. ročník -vzdělávání PREZENČNÍ.
3., 4. a 5. ročník - vzdělávání DISTANČNÍ.

COVID-19

Vydané dokumenty MŠMT k organizaci školy, PES pro oblast školství a další související materiály s COVID-19 naleznete v sekci dokumenty.

CHARITA -fond SIDUS

Veřejná sbírka č. S-MHMP/1476620/2015.
Sbírku pořádá společnost Fond Sidus, z.ú.
Pro tuto sbírku výše uvedená škola utržila 2.200,00 Kč

VOLBY DO ŠKOLSKÉ RADY

VOLBY DO ŠKOLSKÉ RADY SE V PŮVODNÍM PODZIMNÍM TERMÍNU 2020 NEKONAJÍ. O NOVÉM TERMINU VÁS BUDEME INFORMOVAT.

Nový kontakt na MŠ

Milí rodiče,
pokud se v odpoledních hodinách od 14:30 do 16:00 hod. nebudete moci dovolat na pevnou linku naší MŠ 518 335 224, volejte, prosím, na mobil MŠ 722 917 530.

Konzultační hodiny

Konzultační hodiny pro rodiče žáků ZŠ je nutné dohodnout telefonicky. (Bezpečnostní a organizační opatření v souvislosti s COVID-19.)
Prohlášení o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve formátu pdf se otevře v novém okně.
Základní škola
Mateřská škola
Školní družina
Školní jídelna
ZŠ a MŠ Sudoměřice

Created by © 2015 - 2021 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy