Angličtina

Poslední zadání 22.6. - 24.6.

22.06.2020
Hello everybody!
Toto je poslední zadání z angličtiny v tomto školním roce pro všechny, kteří studují z domova. Křičíte hurá a já to slyším až k sobě domů :) Tak se do toho pusťme ať si můžete začít užívat prázdnin. Nebude toho mnoho. 
Podívej se v učebnici na stranu 60. Prohlédni si, co děti dokáží. Nauč se frázy I can /Áj kén/ Já umím, Já dokážu...
(touch - dotknout se, stand on - stát na, rub - hladit, pat -  poklepat) Zkus si podle dětí zacvičit a zvládnout to co ony. Can you do it? *Pošli mi fotku s komentářem toho, co zvládneš ty. (dobrovolně)
Poté vypracuj v pracovním sešitu stranu 86. Podívej se na obrázky co umí a neumí Polly a doplň slova z nabídky do textu. Poté nakresli 3 činnosti, které již umíš a jednu, kterou neumíš a chceš se naučit. 
Klidně přeskoč stranu 87 v pracovním sešitu a vypracuj závěrečné opakování. Na straně 88 je tvým úkolem vypsat slova (podle obrázků), která mají 4 písmena, 5 písmen atd. 4 letters (4 písmena) I tuto stranu mi vyfoť a do středy pošli vypracovanou. 
Budu se těšit na to, jak to zvládnete a výsledek vaší pilné práce se jistě ukáže a zhodnotí ve 4. třídě. O prázdninách si najdi příležitost a na angličtinu nezapomeň. Sleduj pohádky v angličtině, přečti si nějakou obrázkovou knížku nebo na dovolené si objednej zmrzlinu a poděkuj. I v česku můžeš zkusit mluvit anglicky :) Těším se v září na vaše zkušenosti a zážitky.

ÚKOLY 16.6. - 19.6. 2020

16.06.2020
Hello everyone!
V minulém týdnu jsme začali lekci 9. Jak vám jde pojmenovávání částí těla? Doufám, že umíte slovíčka zpaměti, protože tento týden je budete potřebovat k tomu, abyste si mohli pořádně zacvičit. Kdo si pamatuje, co znamená slovní spojení Can you...? I can´t...? I can see...apod. Připomínám, že slovíčko CAN znamená, že někdo něco dovede, zvládne nebo umí; záleží na významu celého sdělení. CAN´T vyjadřuje, že někdo něco nezvládne, neumí. K zopakování minulé látky bude sloužit stránka 81 v pracovním sešitu. Poskládej dohromady Quizzyho a Ziggygo příběh. Celou stránku vymaluj a pošli na mail. 

A ve zbytku týdnu se při učení angličtiny i zapotíš, pokud se rozhodneš, že učení spojíš s fyzickou aktivitou, aby se ti učivo propojilo.  Podívej se na stranu 58 v učebnici a prohlédni si všechny cviky. Audio ukázku najdeš zde, zde2 a případné procvičení výslovnosti zde. Nauč se cviky pojmenovávat a předvádět. right - doprava, left - doleva 
Vypracuj v pracovním sešitu stranu 82 a 83.
82/1 - poslech + kontrolka
82/2 - kontrolka v galerii
83/1 - kontrolka v galerii
83/2 - vymysli vlastní skladbu cviků (napiš anglicky) 

Tento týden se ještě naučíme, jak se zaptat kamaráda, jestli umí vykonávat nějakou činnost. Tvoříme otázky Can you?? Umíš ty...? napříkad: Can you swim? Umíš plavat? Poslechni si rozhovor v učebnici na straně 59. Pozorně poslouchej a potom si tuto hru zkus zahrát s rodiči nebo sourozenci. Jeden si myslí kartu a druhý hádá, jaká karta to je, podle toho, co ten člověk umí nebo neumí. Na otázku Can you...? se odpoví: Yes, I can. nebo No, I can´t. Je to celkem jednoduché a podobné jako otázka Have you got? Máš (něco)? Jakmile si procvičíte tento dialog a tvorbu otázky a odpovědí, vypracujte v pracovním sešitu stranu 84. 
Stačí vypracovat sloupeček o sobě. Napiš yes or no. 

A to bude v tomto předzávěrečném školním týdnu všechno. V příštím týdnu se ještě jednou a naposledy ozvu se zbytkem učiva. Dokončíme lekci 9 a potom už rychle na prázdniny. Toto letí! 

ÚKOLY 9.6. - 12.6.

09.06.2020
Hello! 
Ne od všech jsem dostala úkoly z minulého týdne. Doufám, že je máte vypracované a učivo o oblečení ovládáte. Vše si prověřím v testíku z lekce 8 na google - odkaz najdete pod tímto článkem. Prosím, všechny o vyplnění do konce týdne. Děkuji

Dále nás v tomto týdnu čeká již žávěrečná lekce číslo 9, která je věnovaná částem těla. Naučíme se další nová slovíčka a jejich použití. Pojďte se na ně podívat do učebnice na stranu 56. Kde jsou Polly a Jack? Where are Polly and Jack? They are at swimming pool (sports centre). Jack a Polly si postupně smáčejí části těla ve vodě. Pusť si písničku - zde. Nauč se slovíčka z této lekce i pomocí tohoto odkazu Procvičuj výslovnost i psaní těchto slovíček. *Nalep si do sešitu nebo přepiš pracovní list v galerii. 
Online cvičení k procvičování - odkaz 1, odkaz 2
Procvičuj na školákově - odkaz 1, odkaz 2 , odkaz 3

Vypracuj v pracovním sešitu stranu 79. Vybarvěte si obrázky. 
cvičení 1 - odkaz 
cvičení 2 - kontrolka v galerii
Zopakuj si nějaká online cvičení na procvičení slovní zásoby. 
Tento týden ještě stihneme další stranu v učebnici str. 57. Zde najdete příběh o tom, jak se malá Daisy učí plavat. Pomáhá jí maminka i tatínek. Co se u toho přihodí? Poslechni si celý příběh - zde. Vypracuj k tomu následující úkol. Spoj věty, které k sobě patří. Nauč se jejich význam. - pracovní list v galerii. Zapamatuj si slovíčko CAN, které vyjadřuje jestli něco umíme; dovednost. I can znamená Já umím, Já dovedu, Já to zvládám... I can´t znamená Já to neumím, Já to nezvládnu.
Vypracuj v pracovním sešitu celou stranu 80.
cvičení 1 - odkaz + kontrolka
cvičení 2 - vybarvi obrázek podle zadání, kontrolka v galerii 

Pokud nebudete mít s učivem problém, nemusíte mi na konci týdne posílat žadný email. Kontrolky ke cvičením máte k dispozici, takže si vše můžete zkontrolovat samostatně. Vypracujte pouze test na google a dopošlete úkoly z minulého týdne. 
Good luck and wish you all the best! 

Test lekce 8

08.06. 2020
Odkaz na testík z lekce 8 - zde

ÚKOLY 2.6. - 8.6.

Hello again! 
V tomto týdnu dokončíme celou lekci 8, která byla na jaké téma? Clothes tedy oblečení. Na závěr tohoto týdne byste měli umět slovní zásobu z lekce 8 a používat fráze I´m wearing..., I´ve got..., Whose is this?, This is Polly´s jumper. apod. 
Děkuji za vypracované úkoly z minulého týdne a teď se podívejte na další várku v tomto týdnu. 

Nejprve se podívejte do učebnice na stranu 53 a zkuste si nacvičit celý dialog. Přečtěte si jej a přeložte do češtiny. Naučte se celý rozhovor a použijte jej v dalším cvičení společně s obrázky v rámečku. Zjišťujte komu patří následující oblečení - nezapomeň na správný tvar - Polly´s jumper, Jack´s sock, apod. Potom zpracujte stranu 74 v pracovním sešitu. Nejprve si obrázek vybarvěte a poté odpovězte na otázky! (Vypracovaný úkol pošlete mailem).

Další den pokračujte v práci v učebnici. Klidně si zopakujte rozhovor ze včerejška - ověřte si zda si učivo pamatujete. Dnešní úkol bude číst a překládat. Naučíme se fráze I´m wearing... což znamená Mám na sobě...; zopakujeme si slovíčka, naučíme se nějaká nová slovíčka a nakonec si zkusíte v pracovním sešitu popsat oblečení, které máte na sobě. Otevřete si učebnici na straně 54 a k tomu si pusťte odkaz na youtube. Naučte se opět celou stranu krásně číst a přeložit - natočte se jak čtete dvě bubliny a pošlete mi video nebo podcast. Já vám k tomu napíšu zpětnou vazbu. 
Vypracujte celou stranu 76 v pracovním sešitu - pošli mailem. 

Další den si vypracuj stranu 78 v pracovním sešitu - stejně jako doposud (vyfoť pošli). Zhodnoť svůj pokrok. 
Za odměnu si pusť další část komiksu Colin in Computerland. Snaž se porozumět tomu, co se tam stalo. 
That´s all for this week. Thank you.
Těším se na vaše vypracované úkoly. 
BYE BYE

ÚKOLY 25.5. - 29.5.

25.05.2020

Hello students!
Takže minulý týden jste se mohli trochu nadechnout a odpočinout si, pokud jste měli všechno hotové. Tento týden si budete muset trochu víc máknout, protože musíte zvládnout stejné množství úkolů jako žáci ve škole, kteří mají v rozvrhu tři hodiny angličtiny. Postupně vám rozepíšu látku a nové učivo, které musíte tento týden pojmout a naučit se. 

ÚTERÝ:
Na začátku týdne budou žáci ve škole opakovat zejména slovíčka a vy doma také. Zkontrolujte si jestli umíte vyslovit i správně napsat slovíčka z lekce 8 - clothes. Zde je nějaké online procvičování, najdete v něm i slovíčka navíc, takže se můžete zdokonalit - cvičení
A rozhodně si vypracujte první čtyři cvičení na školakov.eu - zde
STŘEDA:
Další den nebo pokud budete mít energii ještě v úterý podívejte se na stranu 51 v učebnici a pusťte si příběh - zde. Zkuste si jej přečíst ještě jednou sami a stručně převyprávějte (česky) jeho děj. Potom se pozorně podívejte na tyto anglické jevy
1. jednotné a množné číslo - shoe/ shoes; jumper/ jumpers: Z jednotného čísla uděláme množné tak, že přidáme písmenko s nakonec. 
2. přídavné jméno - Polly´s jumper - tzn. Pollyina mikina. Přídavné jméno uděláme z jména tak, že přidáme apostrof a s (´s). 
Podívejte se do učebnice a ve fotogalerii. Jack´s shoe. Mr Potter´s hat. (zkus přeložit)
Jakmile tomuto budete rozumět pusťte se do pracovního sešitu a vypracujte následující strany 70 a 71. 
str. 70 cv. 1 - poslech; kontrolka ve fotogalerii
str. 70 cv. 2 - kontrolka ve fotogalerii
str. 70 cv. 1 - doplň slova z nabídky a celou stranu vybarvi
procvičení online tvoř věty - zde
ČTVRTEK:
Procvič si slovíčka v této křížovce. Přelož větu, která ti vyjde. - zde
Podívej se do učebnice na stranu 52. Pusť si písničku a zkus si přeložit její význam - zde
Nalep si do sešitu nová slovíčka - galerie; nauč se je! Slovíčka výslovnost - zde
Co znamenají výrazy too big, too small? I like/ I don´t like? - Jestli si umíš přeložit začni pracovat v pracovním sešitu.
Pracovní sešit strana 72 a 73. 
str. 72 cv. 1 - poslech; kontrolka ve fotogalerii
str. 73 cv. 1 - doplň slova z nabídky (kontrolka v galerii)
str. 73. cv. 2 - nakresli podle sebe příklad a doplň větu do bubliny. 
online cvičení - I like / I don´t like - zde

A to bude všechno v tomto týdnu, pokud budete mít potíže napište mi mail a pomůžu vám. Na konci týdne mi pošli vyfocené všechny stránky pracovního sešitu od strany 70 až po stranu 73 (vypracované). Děkuji 


22.05.2020
Vzhledem k tomu, že někteří z vás mají ve studiu angličtiny skluz a do dnešního dne nestihli všechno vypracovat nebo možná jenom poslat. Tak jsem vám již další úkoly z angličtiny nezadala, aby ti ostatní měli čas si všechno dostudovat, dopsat a v příštím týdnu jsme začli všichni ze stejného místa. V pondělí, prosím, všichni přinesou pracovní sešit do angličtiny, který si vyberu a zkontroluji. Děti, které budou nadále vzdělávány distančně vyzývám, aby do pondělí všechno vypracovaly a poslaly na můj mail nebo napsaly mail s omluvou, proč se tak doposud nestalo. Od příštího týdne vás vzhledem k mimořádným opatřením bude angličtinu učit vaše paní učitelka třídní, ale já vám nadále budu chystat materiály, dohlížet na celou výuku a také vás budu na konci školního roku hodnotit. Věřím, že to společnými silami zvládneme a dotáhneme do konce.
Děkuji za spolupráci. 

ÚKOL č. 8: 14. 5 - 20. 5.

13.05. 2020
Hello everybody! 
 
Děkuji všem za vypracované úkoly z minulého týdne. Sice ještě nemám všechny na mailu, ale věřím, že to brzy všichni doženete.
Začneme tento týden s novou látkou a čeká nás nová várka slovíček. Všechno se bude točit kolem oblečení, které se anglicky řekne CLOTHES. Pojďme na to. Otevři si učebnici na straně 50. 

WHERE ARE WE TODAY? / Kde se nacházíme (podle učebnice)? 
We are at the playground. / Jsme na hřišti. 
A co se tam děje? Děti si hrají a u toho se ušpinili blátem. Jaké oblečení si ušpinili? Poslechni si píseň - zde
I´m muddy znamená já jsem od bláta. There´s mud znamená, že bláto je na.....

Tvým úkolem je naučit se psát, vyslovovat a překládat následující nová slovíčka (zápis do sešitu najdeš v galerii). S výslovností ti pomůže následující odkaz - zde

Procvičuj slovní zásobu v pracovním sešitu na straně 69. Vypracuj ji celou a vyfocenou mi ji pošli na mail. 
cvičení 1 - poslech
cvičená 2 - slova z nabídky napiš ke správnému číslu (dodržuj pravopis)

Online procvičování - zde, zde

Budu se těšit na všechna správná řešení. Děkuji za spolupráci
Bye bye

ÚKOLY 7. 5. - 13. 5.

06.05.2020

Hello!

Na začátek chci velmi ocenit vaše nasazení v úkolech z minulého týdne. Přišlo mi velmi mnoho videí, ve kterých jsem zhlédla mnoho skvělých výkonů. Vaše výslovnost i plynulost je velmi pěkná. Líbí se mi, že jste se na natáčení skutečně připravili a vzali tento úkol zodpovědně. Pochvalu si také zaslouží vaše vypracované testy na googlu formuláři. Tento týden si tedy zasloužíte malinko "slow down" , míň úkolů. Dokončení lekce 7 a Colina in Computerland. 

Na začátek si vypracujte v pracovním sešitu stranu 67. Poslechněte si básničku (zde) a vybarvěte správně předměty. (nemusíte mi tuto stránku posílat).

ÚKOL: Potom přelistujte na stranu 68 v pracovním sešitu. Vypracujte ji celou a pošlete mi vyfocený váš výsledek. (ve cvičení 1 opět názvy napište nad obrázek)

Za odměnu si poslechni další část příběhu O Zloději zlata. - zde

ÚKOLY 29. 4. - 6. 5.

28.04.2020

Hello everybody!

Zase tu máme další týden a nové úkoly do angličtiny. Děkuji všem za vypracované minulé úkoly. Musím se omluvit za ty obtíže, které způsobily rozdílné verze pracovních sešitů. Ikdyž jsem si to ověřovala na online verzi, stejně se stala chyba a cvičení 3 na straně 63 bylo z vaší učebnice vyškrtnuto a proto moje zadání postrádalo smysl. Nicméně bylo mnoho z vás, kteří se tímto nenechali vykolejit a cvičení vypracovali po svém a nutno dodat že správně. Děkuji. Můžeme se tímto pustit dál v látce - s chutí do toho... však to znáte. Let´s do this. 

Opakování slovíček U7 - testík 
Vyplň, prosím, tento formulář - odkaz

Dále pracuj v učebnici na straně 45. Cílem tohoto cvičení (hry) je správně používat tvary She´s got/ He´s got a oproti tomu jenom tvary She´s a He´s. PRAVIDLO: Když popisujeme vlasy - používáme has got - tedy She´s got/ He´s got a pokud jenom říkáme jaký člověk je štíhlý, starý apod. - používáme pouze He´s / She´s - viz. slovíčka z minulého týdne. Zkus si tedy ústně popsat postavy na straně 45 a nechej rodiče nebo sourozence hádat koho popisuješ. 
Vypracuj v pracovním sešitu str. 64. 
cvičení 1 poslech - zde
cvičení 2 - Poskládej slova z nabídky a vytvoř správný popis pachatele. (kontrolka v galerii) 
Látku potom trénuj v tomto online testíku - odkaz



V tomto týdnu budeme muset zvládnout i další stranu učebnice str. 46. Tvým úkolem je nacvičit si pořádně čtení a překlad textu v bublinách. Poslouchej a opakuj - video
úkol: Nahraj se při čtení a překladu tohoto článku na str. 46. Video mi pošli nebo nahraj na ulozto.cz
úkol: Vypracuj str. 66 v pracovním sešitu. Vyfoť a pošli ji na mail. 

Nová slovíčka pro tento týden jsou:
eyes - oči
glasses - brýle 
best friend - nejlepší přítel
Can you see him? - Vidíš ho?
Can you see her? - Vidíš ji? 


ÚKOLY 22.4. - 28.4.

21.04.2020

Ahoj opět po týdnu!
Děkuji všem za to, jak posílají vypracované úkoly. Jste v tom čím dál lepší. Pokračujeme dále v lekci 7 v učebnici Happy street 1. Do této doby byste měli mít zvládnutá slovíčka ze strany 42 a 43 v učebnici (umět je vyslovit, napsat, přeložit). Jako opakování a procvičení si spusťte následující hru - odkaz.
A budeme pokračovat. V tomto týdnu nás čekají přídavná jména - tedy slovní druh číslo 2. Osoby můžeme popsat nejenom podle toho jaké mají vlasy, ale jenom s tímto se nevystačíme. Potřebujeme větší slovní zásobu a o té bude následující lekce. Dole v galerii najdeš nová slovíčka, která je potřeba si osvojit (naučit se vyslovit, napsat, umět přeložit). Věřím, že to zvládnete na jedničku.
Otevři si učebnici na straně 44 a podívej se na obrázky lidí, kteří venčí svoje pejsky. Co o nich můžeš říct (česky). Jsou štíhlí, tlustí, mladí, staří, malý nebo velcí? Tvým cílem tento týden je naučit se jejich popis vyjádřit v anglickém jazyce. Už umíš popsat účes a teď je potřeba popsat i vzhled postavy. Pusť si písničku a zaměř se na tato slovíčka - tall x short, fat x thin, old x young. písnička - trénuj výslovnost. Každá sloka této písničky (songu) začíná jinou dvojicí protikladů. tall x short - dlouhý x krátký - Zjisti podle slovíček význam všech protikladů v učebnici, nauč se je na zpaměť. Jakmile si budeš myslet, že to máš v malíku, zkus si následující cvičení - odkaz. Kolik máš správně? 

ÚKOL: UČ STR. 44
Urči podle popisu o koho se jedná? Who is this? (ústně, ukazuj prstem v učebnici)

1. She´s got long blond hair. She is fat. Who is this? 
2. He´s got short black hair. He is young. Who is this?
3. She´s got long red hair. She is tall. Who is this? 
4. He´s got short blond hair. He is thin. Who is this?
5. She´s got short grey hair. She is old. Who is this? 
Jestli jsi určil všechny osoby správně (kontrolu najdeš v galerii), tak se pusť do pracovního sešitu. 

PS str. 62 cv. 1 - odkaz
V tomto cvičení si vyzkoušíte, jestli umíte určit o koho se jedná. Uslyšíte popis osoby a musíte k ní napsat správné číslo. (kontrolku najdete v galerii)

PS str. 62 cv. 2 - podívej se na obrázek a vyber správnou možnost 

ÚKOL: Nakresli obrázky, které odpovídají novým slovíčkům a použij slova z nabídky. Př: Napíšeš si taky slovo tall a vyzdobíš jej jako žirafu nebo nakreslíš slovo fat a vyzdobíš jej jako velrybu...Fantazii se meze nekladou. Připodobníš si alespoň slovíčko k jeho významu a zapamatuješ si jej lépe. Tuto stranu mi pošli mailem do středy 29.4.2020. Budu se těšit.

Zadání úkolu je ve fotogalerii -> jedná se o rozpor učebnic new edition, omlouvám se všem za nedopatření!! V novém pracovním sešitu tuto stránku autoři vynechali. Nakresle obrázky do sešitu. 

Pokud umíš použít všechny nová slovíčka, máš splněno. Držím palce, kdyby nastal problém obrať se na mě mailem. 


22.04.2020
Kdo by měl zájem se trochu víc procvičit a ještě si vylepšit slovní zásobu o další přídavná jména - zde je video.
Nebo si můžete zkusit náročnější cvičení zde.
Přídavnými jmény se zabývá taky první díl angličtiny pro nejmenší, kterou můžete začíst pravidelně sledovat, protože díly jsou na youtube - odkaz

kontrolka

ÚKOLY 15.4. - 21. 4.

15.04.2020

Hello! 
Jak jste prožili Velikonoce? Odpočinuli jste si trošičku od plnění všemožných úkolů a učení? Tak teď se s novou energií vrhněte na další várku učiva z angličtiny. Budeme postupovat dál v lekci 7. Obohatíme si slovní zásobu, naučíme se tvořit nové věty, popisovat vzhled lidí. Let´s do it.

Nejprve si otevři učebnici na straně 43 a k tomu si otevři tento odkaz. Poslechni si celý příběh, klidně dvakrát. Rozumíš o čem je? Dokážeš jej v shrnout v českém jazyce? Potom zkus odpovědět anglicky na tyto otázky. 
Who is Pam? (Kdo je Pam?)
What colour is Pam´s hair? (Jakou barvu mají vlasy Pam?)
Is it long or short? (Jsou dlouhé nebo krátké?)
Klidně si pusťte příběh ještě jednou. Opakujte věty po Jackovi, Polly. Zahrajte si celý příběh u vás doma. Střídejte role. 

Co jsme se naučili: Z tohoto článku vytáhneme pro nás důležité informace. Jak se popisuje vzhled lidí. Jak o někom řekneme, že má dlouhé černé vlasy? Používáme fráze: He has got nebo She has got long/short/black/brown/blond hair. 
*(He has got - zkráceně píšeme jako He´s got, stejně platí pro She has got - zkráceně She´s got) 

ÚKOL: Do sešitu opiš a přelož tyto věty.
He´s got long brown hair.
She ´s got short blond hair.
Ona má dlouhé černé vlasy.
On má krátké blond vlasy. 

Potom přejdi do pracovního sešitu a vypracuj strany 60, 61
cvičení 1 - odkaz na audio zde
cvičení 2 - zakroužkuj a vybarvi tak, aby věty byly pravdivé 
cvičení 3 - doplň věty z nabídky do příběhu, komiks vybarvi 

Dole v galerii najdeš nová slovíčka, přepiš je nebo nalep do sešitu a nauč se je nazpaměť. 
Pošli mi správně vyplněnou a vybarvenou stranu 61 v pracovním sešitu a napsané věty ze sešitu. 
Thank you! Looking forward to hearing from you all! 
Bye!  

ÚKOLY 7.4. - 14. 4. 2020

06.04.2020

A máme tu další týden a nové úkoly do angličtiny. Spousta z vás mi poslala správně vypracované úkoly z minulého týden. Chválím vás za vaši píli a dobrou práci, jedničky si samozřejmě zapisuju. Vy ostatní, kteří neposíláte práce ke kontrole, doufám, že si na angličtinu myslíte a úkoly také vypracováváte. Určitě je po vás budu chtít, jak se vrátíme do školy :). Tak pomaloučku a postupně pracujte, nenechávejte si to na poslední chvíli. Jestli si nevíte rady, kontaktujte mě na mém mailu zssuddamborska@seznam.cz. 

A teď už nová lekce. UNIT 7
Otevři si učebnici na straně 42.
Tradiční otázka: Where are we today? (Kde se nacházíme?)
Umíš pojmenovat postavy na obrázku? Poslechni a zazpívej si písničku - sing the song.
https://elt.oup.com/student/happystreet/level1/songsandchants_01/songsandchants_01_07/singalong_unit07song?cc=cz&selLanguage=cs

Přiřaď slovíčka z písně k postavám na zastávce. Podle fotogalerie (níže) si slovíčka opiš do sešitu a nauč se je nazpaměť - vyslovovat, překládat, psát. 
Potom si otevři učebnici na straně 42. Zakryj si názvy slovíček ve cvičení 78. Pusť si odkaz s videem. Poslouchej, co říká Quizzy a ukazuj prstem na správné slovíčko. 
Další den nebo za dva dny, procvičujte učivo v pracovním sešitu na straně 59. Prověříte tím vaši paměť a jestli už slovíčka umíte.
pracovní sešit, cvičení 1, str. 59 poslech: https://youtu.be/9FolX0LZ74c
pracovní sešit, cvičení 2, str. 59 - vepište správná slovíčka podle obrázku, obrázek vymalujte 
-> vše zkontroluje samostatně podle kontrolky ve fotogalerii

A to bude před Velikonocemi vše. 
Užijte si pěkného počasí. Přeji klidné svátky. 

UNIT 7

ÚKOLY 31. 3. - 6. 4.

Tak jste dokončili lekci 6! Pojďme si zrekapitulovat, co bylo jejím obsahem a co bys měl do této chvíle umět.
1. slovíčka základních druhů nábytku
2. slovíčka základních druhů místností v domě
3. předložky na, v, pod
4. umět popsat polohu nějakého předmětu (vytvořit větu); Knížka je na stole.
Pokud se usmíváš, že tohle pro tebe není problém - výborně. Stránka 58 v pracovním sešitu pro tebe bude hračka. Vypracuj ji celou (úkol č.1 - věci popiš písemně) a nakonec se nezapomeň zhodnotit.

OK - fajn, ale ještě bych si to měl zopakovat, Good - dobrý, s něčím jsem měl problém, ale vzpomněl jsem si, Excellent - pohodička, nezaváhal jsem ani vteřinku

Vypracovanou stránku můžete poslat na můj mail. Pokud bude všechno v pořádku, získáš další jedničku. 

Pokud sis nevěděl rady, vrať se znovu procvičovat na školakov.eu
https://skolakov.eu/anglicky-jazyk-3-trida/in-the-flat

Kdo neměl problém nechť si zkusí online test z této lekce na stránce programalf.com
https://programalf.com/alfbook/index.html?lng=cz
Pokud po vás stránka chce heslo, zadejte: ucimesedoma - vstup s tímto heslem je zdarma*
Napiš mi do mailu, kolik jsi získal procent. 
*(cesta k testu: 3.ročník/anglický jazyk/happy street 1/unit 6 Greg´s flat, where is my hammy/samotný test)

Poslech procvičujte na dalším dílu ze série Colin in Computerland - story 2: Gold robber.

Poslechněte si celý příběh, ukazujte si aktuální obrázky. 
O čem je příběh? Vlastními slovy (česky) převyprávěj rodičům nebo sourozenci děj příběhu. 
Nerozumíš nějakým slovíčkům? Vyhledej si jejich význam na google.translator 
https://translate.google.cz/?hl=cs
Není však důležité rozumět všem slovíčkům, ale pochopit děj a umět jej interpretovat.
Jak bude příběh pokračovat? Co bys chtěl, aby se stalo? 


ÚKOL PRO VŠECHNY: 
Dear penfriend,...
Ve fotogalerii (pod úkolem na tento týden) najdeš obrázek s dopisem od Grega, který popisuje svůj pokojíček. Přečti si tento dopis a odpověz na otázky pod ním. Očíslované odpovědi, zapiš do sešitu AJ nebo na papír, vyfoť a pošli na mail zssuddamborska@seznam.cz. Za dobře vypracovaný úkol, získáš opět jedničku. 

Věřím, že vám to půjde všem dobře. S dotazy se na mě můžete kdykoli obrátit. Těším se na vaše vypracované úkoly. 
Mějte krásný týden.


Úkol - dopis od Grega 1

ÚKOLY 23.3. - 27.3.

Tento týden použiješ v angličtině všechno, co už umíš z lekce 6! Předložky, nábytek, názvy pokojů a taky větu z učebnice na straně 40 - There´s (tady je). 
Všechny tyto znalosti uplatníš v activity book na straně 56. Vypracuj celou stránku. Podívej se nejprve, co má všechno v pokojíčku Polly a doplň do textu slova z nabídky. V druhém úkolu popiš svůj pokojíček. Inspiruj se textem u Polly a využij její osnovu. Samozřejmě nakresli předměty, které popisuješ! Výsledek můžeš vyfotit a poslat na můj mail zssuddamborska@seznam.cz 

K této práci si můžeš pustit song ze sesame street - https://www.youtube.com/watch?v=N7Nly4_MB0Y , aby ti práce šla pěkně od ruky.  
Jak se jmenují postavy, které bydlí v tomto pokoji? 
K jakému předmětu patří tato věta? In my room, I go boom boom boom! (guitar, drum or duck)
K jakému předmětu patří tato věta? In my room, we go vroom vroom vroom. (train, rocket or truck) 


Zoom, vroom, boom!

I love my room!


Učivo z lekce 6 procvičuj nadále na školákově:
https://skolakov.eu/anglicky-jazyk-3-trida/in-the-flat

BONUSOVÝ ÚKOL 
Koho to bude bavit a nebude mít více práce s jinými předměty může si udělat stranu 57 v pracovním sešitu.
Odkaz na básničku je zde 
https://elt.oup.com/student/happystreet/level1/songsandchants_01/songsandchants_01_06/singalong_unit06rhyme?cc=cz&selLanguage=cs
a druhý úkol znáte ;) 
LET´S DO IT! GOOD LUCK! 
23.03.2020

Ahoj třeťáci!
 
Tady bude náš prostor k učení se anglického jazyka. Jak už vám jde čtení v učebnici na straně 40? Umíte to již pěkně přečíst a přeložit? Není vás mnoho, kteří shlédli naučné video https://www.youtube.com/watch?v=ZA_ObREVX0o, ale předpokládám, že jste s tím popasovali doma a pomáhali vám rodiče nebo sourozenci. Přidávám vám novou várku úkolů, můžete se na ně vrhnout! Když budete mít nějaký problém neváhejte a kontaktujte mě na můj mail zssuddamborska@seznam.cz. Looking forward to hearing from you all. Bye 

Nástěnka

SEZNAM přijatých dětí k předškolnímu vzdělávání

Seznam přijatých dětí k předškolnímu vzdělávání naleznete v sekci MŠ- a v dokumentech MŠ.

Seznam přijatých žáků

Seznam přijatých žáků k základnímu vzdělávání naleznete v sekci ZŠ- Aktuálně z naší školy a v dokumentech.

ŽÁDOST O OŠETŘOVNÉ

Vážení rodiče,
- Tiskopis o rozhodnutí o OČR vystaví škola v kanceláři hospodářky školy v ZŠ - nově i pro děti z MŠ od 17. 3. 2020 z důvodu uzavření MŠ.



Nový kontakt na MŠ

Milí rodiče,
pokud se v odpoledních hodinách od 14:30 do 16:00 hod. nebudete moci dovolat na pevnou linku naší MŠ 518 335 224, volejte, prosím, na mobil MŠ 722 917 530.

UZAVŘENÍ MŠ

ZŠ a MŠ Sudoměřice oznamuje, že na základě Vládou ČR přijatých krizových opatření a doporučení nadřízených orgánů a po dohodě se zřizovatelem, bude Mateřská škola v Sudoměřicích od 17.3.2020 do odvolání uzavřena. Kuchyně pro ostatní strávníky bude i nadále v provozu. Děkujeme za pochopení.

INFORMACE k Úplatě MŠ a zálohám na stravném

Vážení rodiče,
vzhledem k prodloužení nouzového stavu vládou od dubna 2020 rušíme poplatek za školné v MŠ.
Z tohoto důvodu žádáme rodiče dětí, kteří hradí stravné a školné bankovním převodem, aby tyto platby do odvolání zrušili.
V případě přeplatku na "školném" vám bude částka vrácena (na konci školního roku- v měsíci srpnu). Stravné bude vyúčtováno k 31.7. 2020 (děti jsou po dobu uzavření objektu mateřské školy automaticky odhlášeny). Vzhledem k tomu, že byl provoz naší MŠ přerušen od 17. 3. 2020 vč., vychází poměrná výše úplaty za předškolní vzdělávání za měsíc březen 2020 ve výši 100,- Kč. Prosíme o sledování webových stránek naší školy. Řídíme se dle platné vyhlášky 14/2005 Sb., §6 .
V případě dotazů či nejasností se nás s důvěrou obraťte. Přejeme pevné nervy a hodně zdraví. Vedení ZŠ a MŠ

Hygienická doporučení

Informace vydané Krajskou hygienickou stanicí JMK k zabezpečení preventivních opatření výskytu nového typu koronaviru COVID-19, KLIKNĚTE NA NADPIS HYGIENICKÁ DOPORUČENÍ

SPOLEK RODIČE DĚTEM- -ZRUŠENÍ ČLENSKÉ SCHŮZE

NÁHRADNÍ ZASEDÁNÍ ČLENSKÉ SCHŮZE , KTERÉ SE MĚLO KONAT 18.3.2020 BYLO ZRUŠENO. O NÁHRADNÍM TERMÍNU BUDETE PO VÝJIMEČNÉ SITUACI INFORMOVÁNI. M. KOČIŠ





Marian Kočiš

Konzultační hodiny

Konzultační hodiny pro rodiče žáků ZŠ jsou každé pracovní úterý 13.30 - 14.30 hod.

ZÁKAZ PŘÍTOMNOSTI ŽÁKŮ V ZŠ

Vážení rodiče (zákonní zástupci),
z důvodu mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví č.j. MZDR 10676/2020-1/MIN/KAN (naleznete v sekci základní školy-dokumentace) se s účinností od 11. 3. 2020 do odvolání
ZAKAZUJE PŘÍTOMNOST ŽÁKŮ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE. Je to zatím jediná oficiální informace, kterou jsme získali. O dalších krocích Vás budeme průběžně informovat prostřednictvím webových stránek a místním rozhlasem.

V Sudoměřicích dne 10. 3. 2020 Mgr. Hana Veselá, ředitelka školy

Informace pro rodiče (zákonné zástupce)

Vážení rodiče- zákonní zástupci,
z důvodu mimořádných opatření a vyhlášení nouzového stavu na území České republiky jsme po zvážení všech okolností přijali tato opatření:
- Paní učitelky budou pokračovat v zasílání úkolů pro žáky, a to zpravidla 2x týdně, v pondělí a ve středu. Komunikace bude probíhat především prostřednictvím mailu.
- Pedagogičtí pracovníci z rozhodnutí ředitelky školy budou pracovat převážně v režimu home office.
- Provozní pracovníci budou ve škole dle potřeb zajištění základního provozu.
Mgr. Hana Veselá, řed. školy
Základní škola
Mateřská škola
Školní družina
Školní jídelna
ZŠ a MŠ Sudoměřice

Created by © 2015 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy